fredag, oktober 23

it's a never ending stoooryyy...

ja... jag hade ju inbillat mig att jag vid det här laget skulle ha gjort ett utkast på uppsatsen att skicka till handledare för påseende...men nej! Till mitt försvar beror det denna gången inte på försummat arbete och lathet, utan helt enkelt på en felbedömning av tid och mängden material. Så jag har i a f jobbat på ganska duktigt... Det får bli ett inskick till veckan istället!

Jag har också fått lugnande besked om en gammal vän (Patrik för er som vet vem det är) som var med om en cykelolycka tidigt i höstas. Han verkar sakta repa sig och prognosen ser tydligen god ut. Han minns mer och mer från sitt liv och håller på att lära sig gå igen. Även om vi inte haft kontakt på många år nu så dyker han, liksom andra tidigare "kändisar" upp i tankarna ibland och självklart vill man att alla man tycker om ska ha det bra!

Nu ser jag fram emot en lugn och skön helg hos föräldrarna, kanske det blir någon loppis också, man vet aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar