fredag, september 25

läget...

Larsa åkte till Turingen i onsdags så sedan dess är jag själv här hemma. Jag är ju van att vara ensam, men en nackdel är att jag har svårt att gå och lägga mig, blir sittande i soffan alltför länge... På lördag ska jag till Uppsala, det blir kafferep hos Mickis som fyller 25 och förhoppningsvis kommer jag få träffa hennes fästman för första gången (tar med betygskriterier och utvärderingsstenciler)!

Idag ska jag luncha med Maria, och så ska jag hämta ett beställt mönster och köpa lite smått och gott (mascara och chai-te). Innan ska jag skriva lite på c-uppsatsen, och eftersom Charlotte inte kunde komma får även kvällen gå i studiernas tecken. Vi hade i alla fall en liten pratstund över telefonen igår kväll vilket kändes roligt. Vi hörs sällan, men det är så trevligt när det väl blir av!

Funderar på att baka något smarrigt i eftermiddag, men med kalas på lördag kanske det är att ta i...får väl se om jag faller för frestelsen.

Idag är det riktig höst ute, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar