onsdag, augusti 18

midsommar

Jag, Maria och flickorna åkte upp till Turingen några dagar innan midsommarafton för att ha lite tjejsemester i stugan.


När vi packade in i bilen passade T på att försöka sno åt sig min plats! Men efter att vi kommit fram till att jag inte fick plats i hennes stol fick jag den tillbaka.



På Turingen var gräset knähögt och jag såg många timmars gräsklippning framför mig. Men efter att T som svar på mitt: Mäh, har du sett vad mycket gräs det är här, utbrast: Ja, och det är alldeles underbart bestämde jag mig för att bara ta det värsta.


En riktig midsommarstång blev det i år, och vi dansade faktiskt t.o.m. klassikerna "små grodorna" och "prästens lilla kråka" runt den. T skrattade så hon kiknade! (åt oss knäppa vuxna antagligen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar